qMARKsectionΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ MILITARY CLUB

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του Military Club;

Το Military Club λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00-17:00

Πώς μπορεί να εγγραφεί κανείς στο Military Club;

Η εγγραφή μέλους είναι μία απλή διαδικασία που γίνεται:

  • Ηλεκτρονικά (στο www.militaryclub.gr/e-shop) ή
  • Τηλεφωνικά (καλώντας στο 2102849135, Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00-17:00) ή
  • Με επίσκεψη σε ένα από τα γραφεία του Military Club (Αθήνα και Ηράκλειο Κρήτης)

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Military Club;

Τα στοιχεία επικοινωνίας του Military Club είναι:
Διεύθυνση: Ωραιοπούλου 7, 141 21 Νέο Ηράκλειο
Τηλέφωνο: 2102849135
Fax: 2102770553
Email: info@militaryclub.gr
Website: www.militaryclub.gr

Σε ποιους απευθύνεται το Military Club;

Το Military Club απευθύνεται σε εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και το αντίστοιχο πολιτικό προσωπικό.

Τι είναι το Military Club;

Το Military Club ιδρύθηκε το 1995 με σκοπό τη μείωση του κόστους ζωής των ενστόλων. Αυτό το επιτυγχάνει μέσω στρατηγικών συμφωνιών με εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα της καθημερινότητας. Μέσω των συμφωνιών αυτών, παρέχονται ειδικά προνόμια σε όσους εγγράφονται ως μέλη του Military Club.

Τι υπηρεσίες παρέχονται από το Military Club;

Τα προνόμια που παρέχονται από το Military Club στα μέλη του με στόχο τη μείωση του κόστους ζωής τους, αφορούν τομείς και ανάγκες της καθημερινότητας όπως:

  • Super Market
  • Κινητή Τηλεφωνία
  • Είδη Τεχνολογίας
  • Ηλεκτρική Ενέργεια και Φυσικό Αέριο
  • Πιστωτική Κάρτα (Military Club Visa)
  • Εκπτώσεις σε e-shops

Υπάρχει συνδρομή ή άλλο κόστος για την εγγραφή στο Military Club;

Η εγγραφή στο Military Club δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, κόστος ή συνδρομή.


ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ MILITARY MOBILE

Ποια είναι τα διαθέσιμα πακέτα του CU Military;

MILITARY L: (13€ / μήνα)

Ομιλία: Απεριόριστα λεπτά προς όλους
Internet: 6 GB
SMS: 300
0,90€ στο λογαριασμό σας προς χρήση

MILITARY M: (15€ / μήνα)

Ομιλία: απεριόριστα λεπτά προς όλους
Internet: 10,7 GB
SMS: 300

MILITARY H: (20€ / μήνα)

Ομιλία: απεριόριστα λεπτά προς όλους
Internet: 17 GB
SMS: 300

Πώς ενεργοποιώ το πακέτο CU Military που έχω επιλέξει;

Για να ενεργοποιηθεί ένα από τα πακέτα του CU Military, θα πρέπει να κάνετε Online ανανέωση είτε μέσω της εφαρμογής My CU App ή μέσω της ιστοσελίδας vodafonecu.gr

Οδηγίες και για τους δύο τρόπους θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας (μενού Καρτοκινητή Military Mobile)

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για καρτοκινητό CU Military;

Η αίτηση μπορεί να γίνει:

  • Ηλεκτρονικά: Βρείτε τις διαδικασίες και όλα απαραίτητα έντυπα για κάθε περίπτωση αίτησης στην ιστοσελίδα μας (μενού Καρτοκινητή Military Mobile)
  • Με επίσκεψηστα γραφεία μας: Ωραιοπούλου 7, Νέο Ηράκλειο, Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00-17:00 όπου η διαδικασία της αίτησής σας θα ολοκληρωθεί επί τόπου και θα παραλάβετε και την κάρτα σας SIM.

Τι είναι το CU Military;

Το CU Military είναι ένα νέο πρόγραμμα του Military Club, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα μέλη του και τις οικογένειές τους και περιλαμβάνει τρία διαφορετικά πακέτα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε.

Πόσα καρτοκινητά CU Military μπορώ να αποκτήσω;

Μπορείτε να αιτηθείτε συνολικά 5 καρτοκινητά CU Military για εσάς και την οικογένειά σας.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερες συνδέσεις επικοινωνήστε μαζί μας.

Μπορώ να αιτηθώ καρτοκινητό CU Military για συγγενικό μου πρόσωπο;

Ναι μπορείτε. Εάν το καρτοκινητό εκδοθεί στα στοιχεία του συγγενούς σας θα πρέπει μαζί με τα δικαιολογητικά του να στείλει και φωτοτυπία της δικής σας υπηρεσιακής ταυτότητας.

Μπορώ να κάνω φορητότητα της σύνδεσής μου από άλλη εταιρεία και να το εντάξω στο CU Military;

Ναι μπορείτε να μεταφέρετε τη σύνδεσή σας και να διατηρήσετε τον αριθμό κλήσης από άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και να την εντάξετε στο CU Military.

Μπορώ να αλλάζω πακέτο κάθε μήνα ή πρέπει να δεσμευτώ σε συγκεκριμένο πακέτο του CU Military;

Μπορείτε να επιλέγετε διαφορετικό πακέτο κάθε φορά που κάνετε ανανέωση. Για παράδειγμα τον ένα μήνα μπορείτε να ανανεώσετε στο Military L (με κόστος 13 ευρώ) και τον επόμενο μήνα να επιθυμείτε να ανανεώσετε στο Military M (με κόστος 15 ευρώ)

Θέλω να αντικαταστήσω την κάρτα μου SIM. Ποια είναι η διαδικασία;

Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα VODAFONE και να ζητήσετε νέα κάρτα SIM για αντικατάσταση της υφιστάμενης.


ΚΑΡΤΑ ΑΓΟΡΩΝ ΑΒ

Γιατί δεν είναι άμεσα διαθέσιμο το ποσό που πλήρωσα για την φόρτιση της κάρτας μου;

Το σύστημα παραγγελιών φόρτισης του Military Club δεν είναι online συνδεδεμένο με το κεντρικό σύστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Γι’ αυτό θα πρέπει πρώτα να γίνει η διαδικασία φόρτισης (η οποία πραγματοποιείται κάθε Τρίτη) ώστε να εμφανισθεί και να είναι διαθέσιμο για αγορές το ποσό που πληρώσατε (αυξημένο κατά 10%).

Γιατί πρέπει να στείλω το καταθετήριό μου όταν πληρώσω με τραπεζική κατάθεση;

Επειδή δεν γνωρίζουμε ποια χρονική στιγμή έχετε κάνει την κατάθεση αλλά ούτε λαμβάνουμε κάποια ειδοποίηση από την τράπεζα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εσείς ότι έχει γίνει η τραπεζική κατάθεση αποστέλλοντας το καταθετήριό σας με email ή ανεβάζοντάς το (upload) στην παραγγελία.

Έκανα φόρτιση της κάρτας μου αλλά δεν έλαβα sms ολοκλήρωσης της διαδικασίας

Στην περίπτωση αυτή:

  • δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η διαδικασία φόρτισης ή
  • δεν έχει συμπεριληφθεί η παραγγελία σας στη φόρτιση ή
  • δεν έχει παραδοθεί το sms από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας ή
  • έχει καταχωρηθεί λανθασμένος αριθμός κινητού σας ή
  • έχετε δηλώσει διαφορετικό αριθμό κινητού στο προφίλ σας από αυτόν στον οποίο περιμένετε το sms

Εισέλθετε στο προφίλ σας για να ελέγξετε τον αριθμό κινητού που είναι καταχωρημένος ή επικοινωνήστε με το Military Club

Μπορώ να στείλω καταθετήριο χωρίς να βάλω παραγγελία στο σύστημα;

Όχι. Θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει παραγγελία καταχωρημένη στο σύστημα του Military Club που να αντιστοιχεί στο καταθετήριό σας αλλιώς δεν θα γίνει φόρτιση της κάρτας σας. Μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας εσείς μέσα στο προφίλ σας (www.militaryclub.gr/e-shop) ή να μας καλέσετε (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00) για να την καταχωρήσουμε εμείς.

Πότε πρέπει να κάνω την φόρτιση της κάρτας μου;

Η διαδικασία φόρτισης γίνεται μία φορά την εβδομάδα και συγκεκριμένα κάθε Τρίτη και περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που έχουν καταχωρηθεί στο www.militaryclub.gr/e-shop και έχουν εξοφληθεί μέχρι και την προηγούμενη μέρα (Δευτέρα) το βράδυ και ώρα μέχρι 24:00.

Επομένως, οποιαδήποτε ημέρα (από τη Δευτέρα έως και την επόμενη Δευτέρα και ώρα 24:00) και αν κάνετε παραγγελία φόρτισης, το ποσό (αυξημένο κατά 10%) θα εμφανιστεί στην κάρτα σας την Τρίτη και αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία φόρτισης οπότε και ενημερώνεστε με SMS.

Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της κάρτας μου;

Σε οποιοδήποτε κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος ζητήστε είτε στην reception του καταστήματος ή στο ταμείο να σας τυπώσουν το υπόλοιπο της κάρτας σας.

Πώς μπορώ να φορτίσω την κάρτα μου;

Θα πρέπει να εισέλθετε στο προφίλ σας το οποίο δημιουργήθηκε όταν εγγραφήκατε στο Military Club και να καταχωρήσετε Παραγγελία Φόρτισης της κάρτας σας.

Για να εισέλθετε στο προφίλ σας μεταβείτε στο www.militaryclub.gr/e-shop, πατήστε ΣΥΝΔΕΣΗ εγγεγραμμένου μέλους και καταχωρήστε το ΑΦΜ σας και τον κωδικό πρόσβασης.

Εντοπίστε τον αριθμό της Κάρτας Αγορών ΑΒ που έχετε στα χέρια σας
Πατήστε το κουμπί Φόρτιση Κάρτας και ολοκληρώσετε την παραγγελία της φόρτισης της κάρτας σας.

Συνδυάζεται η Κάρτα Αγορών ΑΒ με την κάρτα AB Plus;

Ναι. Μπορείτε να δίνετε στο ταμείο τόσο την κάρτα ΑΒ Plus για τους πόντους και τις 6ευρες επιταγές όσο και την Κάρτα Αγορών ΑΒ για να πληρώνετε τις αγορές σας.


ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ PUBLIC

Ισχύει η εκπτωτική κάρτα και για online αγορές από το e-shop του Public;

Προς το παρόν η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στα φυσικά καταστήματα όπου σκανάρεται το barcode επί τόπου στα ταμεία.

Τι πρέπει να κάνω αν έχω πρόβλημα με την εκπτωτική κάρτα στο κατάστημα;

Ζητήστε από τον ταμία να απευθυνθεί στον υπεύθυνο του καταστήματος.
Εάν και ο υπεύθυνος δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα θα πρέπει ο ίδιος να απευθυνθεί στα κεντρικά του Public ώστε να του δοθούν οδηγίες.


qMARKsectionΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ MILITARY CLUB VISA

Γιατί πρέπει να απευθύνομαι στην Eurobank για πληροφορίες και αιτήματα που αφορούν την Military Club VISA;

Επειδή η πιστωτική κάρτα Military Club Visa είναι μεν προνόμιο των μελών του Military Club αλλά δεν παύει να αποτελεί τραπεζικό προϊόν για τη χορήγηση και διαχείριση του οποίου υπεύθυνη είναι η τράπεζα.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Military Club VISA και ως κάρτα μέλους;

Ναι, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να αποδείξετε ότι είστε μέλος του Military Club όπου αυτό απαιτείται. Εφόσον όμως η εγγραφή στο Military Club δεν έχει κανένα κόστος, προτείνουμε να εγγραφείτε για να αποκτήσετε δωρεάν την κανονική Κάρτα Μέλους. Την εγγραφή σας μπορείτε να κάνετε στο www.militaryclub.gr/e-shop ή τηλεφωνικά στο 2102849135 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00) ή με επίσκεψη στα γραφεία του Military Club.

Πώς μπορώ να αποκτήσω την Military Club VISA

Για να αποκτήσετε την συγκεκριμένη πιστωτική κάρτα θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα Eurobank έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας που αποδεικνύει την ιδιότητά σας.


ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Μπορώ να καταχωρήσω κάπου τις ενδείξεις του μετρητή μου;

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ: Μπορείτε να καταχωρήσετε τις ενδείξεις του μετρητή σας είτε στο myProtergia προφίλ σας ή τηλεφωνικά στην Protergia (τηλ. 18311 ή 2103448500) ή στον ΔΕΔΔΗΕ (τηλεφωνικά ή online)

ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ: Την ένδειξη μπορείτε να δώσετε στην ΕΔΑ που ανήκετε είτε τηλεφωνικά ή online

ΕΔΑ Αττικής: https://edaattikis.gr/
ΕΔΑ Θεσσαλονίκης: https://www.edathess.gr/

Πού απευθύνομαι για να μάθω πληροφορίες για τις χρεώσεις του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών της Protergia (18311 ή 2103448500).

Πως μπορώ να δω ηλεκτρονικά το Λογαριασμό μου;

Ηλεκτρονική πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας, μπορείτε να έχετε παρέχεται μέσα από την ενότητα «myprotergia». Οποιεσδήποτε πληροφορίες χρεώσεών σας είναι διαθέσιμες μετά την έκδοση του τιμολογίου.

Ρήτρα Αναπροσαρμογής Ηλεκτρικής Ενέργειας

Τι είναι το «Άθροισμα» σύμφωνα με το Άρθρο 8.8 των Γενικών Όρων Σύμβασης;

Είναι αυξήσεις ή μειώσεις των Χρεώσεων Προμήθειας στην περίπτωση πολύ μεγάλης μεταβολής του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας.

Δύναται να ενεργοποιηθούν βάσει των προβλεπόμενων, στο Άρθρο 8.8 των Γενικών Όρων Σύμβασης, προκαθορισμένων ορίων και προκαθορισμένης μεταβλητής προσδιορισμού του κόστους. Αναλόγως το κόστος, η Protergia είναι δυνατό να χρεώσει όσο φυσικά και να πιστώσει έναν πελάτη. Η χρέωση ή πίστωση βάσει του άρθρου 8.8 γίνεται μόνο σε  εκκαθαριστικούς λογαριασμούς όπου υπάρχει κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.protergia.gr/el/hlektrikh-energeia-syxnes-erwthseis

 

Ρήτρα Αναπροσαρμογής Φυσικού Αερίου

Τι είναι το «Γινόμενο» σύμφωνα με το Άρθρο 8.8 των Γενικών Όρων Σύμβασης;

Είναι αυξήσεις ή μειώσεις των Χρεώσεων Προμήθειας στην περίπτωση πολύ μεγάλης μεταβολής του κόστους φυσικού αερίου.

Δύναται να ενεργοποιηθούν βάσει των προβλεπόμενων, στο Άρθρο 8.8 των Γενικών Όρων Σύμβασης, προκαθορισμένων ορίων και προκαθορισμένης μεταβλητής προσδιορισμού του κόστους. Η Protergia είναι δυνατό να χρεώσει όσο φυσικά και να πιστώσει έναν πελάτη, ανάλογα με το που κυμαίνεται το κόστος. Η χρέωση ή πίστωση βάσει του άρθρου 8.8 γίνεται μόνο σε εκκαθαριστικούς λογαριασμούς όπου υπάρχει κατανάλωση φυσικού αερίου.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.protergia.gr/el/fysiko-aerio-syxnes-erwthseis

Τι γίνεται αν συνδεθώ στην Protergia και πάρω μετάθεση;

Μπορείτε να μεταφέρετε τη σύμβασή σας στην νέα σας παροχή χωρίς καμία επιβάρυνση.

Τι είναι το myProtergia και πώς το χρησιμοποιώ;

Είναι μία online υπηρεσία της Protergia στην οποία μπορείτε να κάνετε εγγραφή και να:

  • βλέπετε τους λογαριασμούς σας
  • κάνετε πληρωμή λογαριασμών
  • καταχωρείτε ενδείξεις
  • βλέπετε διάφορες πληροφορίες που σας αφορούν όπως την κατανάλωσή σας, χρήσιμες συμβουλές κλπ.

Την υπηρεσία myProtergia μπορείτε να βρείτε εδώ:  https://myprotergia.intelen.com/login